Turistický kurz 6.C + 6.D

Obrzek - Turistický kurz 6.C + 6.D

Na začátku školního roku měli žáci šestých ročníků naplánovaný turistický kurz. Letošní šesťáci mají nové kolektivy a tak se kurz nesl v duchu poznávání se. Při cestování se nám nevyhnuly výluky, ale vše jsme zvládli. Na hotelu na nás čekala příjemná obsluha a luxusní jídla. Počasí bylo přímo turistické, žádné horko ani zima. Všichni žáci zaslouží pochvalu, že se v přírodě i na hotelu chovali slušně a že prošli všechny trasy. Někteří překonali sami sebe a toho si cením nejvíce. Děkuji Dáše Šmídové a Hance Průchové za spolupráci při kurzu.

V pondělí 11. září jsme vyrazili na turistický kurz. Ráno jsme jeli vlakem i autobusem. Když jsme dorazili na místo, tak jsme se rozdělili do pokojů. Já jsem byla s Baruškou. Potom jsme šli na krátkou procházku do města. V penzionu už pro nás byl připravený oběd, měli jsme segedínský guláš. Po obědě jsme si dali pauzu a půl druhé jsme vyrazili na Soumarské rašeliniště. Když jsme vyšli, tak to bylo v pohodě, byli jsme i na naučné stezce. Petr sténal při cestě. Po návratu jsme se všichni moc těšili na večeři. Bylo kuře s bramborovou kaší. Bylo to moc dobré!

Druhý den ráno v sedm hodin nás pan učitel vzbudil a po snídani jsme vyrazili na Boubín. Nejprve jsme vlakem jeli na Kubovu Huť. Dalo nám velkou práci vylézt na vrchol Boubína. Když jsme tam došli a vydechli jsme si, vylezli jsme i na rozhlednu. Dali jsme si svačinu a šli dolů. Kousek před zastávkou Lenora se jedna polovina dětí s panem učitelem ztratila. Nakonec to ale dopadlo dobře. Jeli jsme vlakem zpátky do Volar. Já s Baruškou jsme se vysprchovaly a šly jsme na večeři. Byla polévka, asi česneková, a zapékané těstoviny. Večer k nám přišli na pokoj kluci, hráli jsme hry a povídali si o výletě.

Ráno po snídani nás čekala Křížová cesta. Když jsme ji prošli, začalo malinko poprchávat, tak jsme šli na zříceninu Hus. Byla nádherná! Ale už jsme se těšili do postele. Když jsme došli do penzionu, hned jsem si lehla.

Další den jsme jeli domů. Byl to moc pěkný turistický výlet.

Linda, 6.C

Obrzek - Turistický kurz 6.C + 6.D    Obrzek - Turistický kurz 6.C + 6.D    Obrzek - Turistický kurz 6.C + 6.D