Aktuality
Vánoční dílny na Výstavce
S radostí jsme po dvou letech obnovili tradici vánočních dílen na našem pavilonu ve Výstavní ulici. Děti si se svými rodiči vyrobily výrobky a ozdoby s vánoční a zimní tématikou. Velký úspěch měl bufet s nepřeberným množstvím dobrot. Chtěli bychom poděkovat i rodičům, kteří nás mile překvapili zákusky i výborným (nealkoholickým), vánočním punčem. Všichni jsme si společně užili adventní odpoledne a příjemnou atmosféru. Za „Výstavku“ Radka, Jitka, Dáša, Verča, Klára, Martina a Jája |
Čerti ve škole
Vánoční jarmark ve znamení samých NEJ, tradic i novinek
Na krokodýly do Protivína
It-slot
V polovině listopadu proběhla na naší škole soutěž It-slot. Soutěž je určena pro všechny osmáky a devaťáky ze základních škol. V soutěžním testu si mohl každý vyzkoušet, jak je na tom s digitální gramotností. Cílem soutěže je prohloubit zájem žáků o studium informačních technologií a zároveň formovat jejich logické myšlení. První část soutěžních úloh je zaměřena na oblast základních vědomostí o informačních technologiích (internetu, hardwaru, softwaru, operačních systémech, komunikaci prostřednictvím ICT a programování). Druhá část soutěžních úloh je věnována matematickému a logickému myšlení. |
Galerie Sladovna 1.E a 2.C
Akce 4.D
Naše třída se zapojila do akce "Den bez batohů". Šlo o to, aby si žáci školní potřeby přinesli v netradičních "taškách". Ve fotogalerii se můžete podívat, co vše vymysleli čtvrťáci a v čem si učení v tento den do školy přinesli. Další školní akcí, které se naše třída zúčastnila, byl Bobřík informatiky. V kategorii MINI se stal nejlepším řešitelem Matyáš H. se 180 body, druhé místo obsadil Eliáš M. se 172 body. Dalšími úspěšnými řešiteli byl Matyáš T., Berenika V., Radim H. Lukáš F., Jan T. a Magdaléna Ch. Fotogalerie |
Bobřík informatiky
Bobřík informatiky je předmětová soutěž, podporovaná Ministerstvem školství. Klade si za cíl seznamovat žáky s tím, co to jsou informatické otázky a problémy, a že informatika není totéž co ovládání počítače. Soutěžící odpovídají na otázky z oblasti informatického myšlení, algoritmizace, porozumění informacím, řešení problémů a digitální gramotnosti. |