Aktuality
Kulturní březen v ŠD ZŠA
Ve středu 20. března k nám do školy přijelo Divadlo „Pedro a Godinka“, které připravuje pro děti hudebně vzdělávací programy. K nám přijelo s programem: „S písničkou do pohádky“. Představení bylo plné legrace, písniček, hudebních nástrojů a pohádek. Děti byly celé představení zvědavé, na který hudební nástroj Godinka zase zahraje. Kromě saxofonu umí hrát snad úplně na všechny. Na závěr byl kvíz a pak si děti mohly zahrát na vše co Pedro a Godinka přivezli. Myslím, že toto divadlo u nás ve škole nebylo naposled. |
Ukliďme Česko 2024 s 0.PT
Pomáháme školám k úspěchu
Školní exkurze do Španělska: Cesta poznáním a dobrodružstvím
Život ve vodě 2.E
První dubnovou středu se děti z 2.E vydaly do MEVPISU, kde byl pro ně připraven program Život u vody. V úvodu se seznámily se stavbou těla ryb a mohly si sáhnout na rybí kůži, zuby a šupiny. Dozvěděly se, čím se ryby živí a jak se ve vodě pohybují. Zajímavým úkolem bylo pro děti složit z několika dílů obrázky různých druhů ryb. S velkým nadšením si zahrály ve venkovním prostoru několik pohybových her např. Chodí štikáč okolo nebo Na řeku. Při hraní měly prokázat nejen znalost druhů ryb, ale také obratnost a rychlost. Asi největším překvapením pro děti bylo, když si mohly podržet v ruce živé ryby a raky. Za správné splnění úkolů byli všichni odměněni magnetkou s obrázkem sumce a do školy se vraceli plni dojmů a zážitků. Mgr. Monika NovákováFotogalerie |
Za pohádkou do knihovny
Velikonoční minijarmark v 5.B
Návštěva ze Slovinska v 5.B
Exkurze – Hvězdárna a planetárium České Budějovice
Projektový den 5.A
22. března – v pátek – jsme v 5.A měli projektový den zaměřený na tradiční výrobky z vizovického pečiva a pečení palačinek. Třída byla rozdělena do čtyř malých skupinek. Vedoucí každé skupiny přidělil členům, co mají přinést za suroviny na palačinky. Těsto na vizovické pečivo připravila paní asistentka. Práce ve školní kuchyňce se dařila a hotové palačinky všem chutnaly. Výrobky z vizovického těsta ještě musíme zapéci a uvidíme, jak dopadly. Hlavním cílem bylo sledovat práci žáků v kolektivu. Všechny cíle se nám podařilo splnit, v kuchyňce se nikdo nezranil a v kolektivu všichni dobře spolupracovali – neměli čas se hádat ! H.Bláhová a M.Mašátová |